Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Tante Wonnie. Meer weten? Ontdek meer
Jennifer
20 jun 2026 om 16:30
Net een sauto soep speciaal laten bezorgen. Tot mijn grote teleurstelling zag ik eenmaal binnen dat ze het zakje met kipfilet en tauge waren vergeten. Heb hen daarna 3x, 5 minuten geprobeerd te bellen maar kreeg helaas niemand aan de lijn! Waardeloos!!!
Marjolein
15 jun 2026 om 20:28
elke maaltijd die ik hier heb besteld is super lekker!
Natasha
15 jun 2026 om 20:02
Heeeeel erg leidekker.
Robert
2 jun 2026 om 23:03
Ik eet er graag maar de bestelling was heel slecht. Toen de bestelling niet kwam keek ik in de app en zag dat het gecanceld was een half uur van ter voren. Toen ik belde hoorde ik dat het door thuisbezorgd kwam. Ze hebben ook niet even gebeld. Erg slecht
Ruud
24 mei 2026 om 21:08
ietwat weinig echter smaak top ook goede bezorging
Gerdy
23 mei 2026 om 21:06
heerlijk! snel geleverd!
Dwight
22 mei 2026 om 17:07
goede service
Dewi
18 mei 2026 om 20:18
eten was lekker, goed verpakt en optijd bezorgen
Joan
12 mei 2026 om 20:13
bestel regelmatig maar vandaag was de bakkeljauw wel heel erg zout kan het niet eten helaas, erg jammer dacht ff niet koken lekker tante wonnie...